Apotheek Schoepp Mosae Forum

Apotheek Schoepp Mosae Forum

Wij zijn er voor jou. Voor jouw gezondheid en welzijn. Met zorg, aandacht en een positieve blik staan we altijd voor je klaar. Met professionele kennis zorgen we ervoor dat je veilig en verantwoord omgaat met je medicijnen. Zorg, zonder zorgen. Zo willen we jouw welzijn beschermen. Atijd met een glimlach want wij zijn jouw apotheek. Let op! Vanaf maandag 3 maart 2025 zullen wij tussen de middag (12:30 - 13:30) een uur gesloten zijn.

Inschrijven
Header afbeelding

Services van uw apotheek

Wij hebben een wachtnummersysteem, om het afhalen van uw recept of zelfzorgmiddel prettiger te laten verlopen. Indien u medicatie komt halen die u chronisch, dus doorlopend, gebruikt, kunt u dit bij voorkeur 2 dagen na het aanvragen van het recept bij uw huisarts afhalen. Dan is meestal alles compleet. Spoedeisende medicatie kunt u uiteraard altijd direct komen halen.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.